Reglament de Participació Ciutadana (RPC)
Procés participatiu per elaborar el Reglament de Participació Ciutadana
Fases del procés
-
115/01/2020 - 22/01/2020
FASE 1. INFORMACIÓ
Es proporciona el document marc que s'ha elaborat amb el suport de la Diputació de Barcelona i els tècnics de l'Ajuntament de Montmeló i que ha estat revisat pels grups polítics que formen el Consistori.
-
216/01/2020 - 17/01/2020
FASE 2. RECOLLIDA DE PROPOSTES
En aquesta fase la ciutadania por fer arribar les seves propostes per incorporar i/o modificar el Reglament de Participació a través de la Plataforma electrònica Decidim o a través del correu participacio@montmelo.cat.
El dia 6 de febrer, després de la sessió de constitució del Consell de Poble, es farà un Taller Participatiu sobre el Reglament de participació.
-
317/01/2020 - 20/02/2020
FASE 3. AVALUACIÓ I PROPOSTA REGLAMENT
Una vegada recollides les propostes fetes per la ciutadania, es trasllada a la Comissió del Reglament de Participació les aportacions fetes per tal d'avaluar si s'incorporen al document final.
-
425/02/2020 - 26/02/2020
FASE 4. APROVACIÓ INICIAL DEL REGLAMENT DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA AL PLE MUNICIPAL
Proposta d’aprovació inicial del Reglament de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de Montmeló. El reglament de participació ciutadana passarà ara per un període d’exposició pública de 30 dies, durant el qual podran presentar-se al·legacions. Si no hi ha al·legacions, el reglament queda aprovat definitivament.
-
530/03/2020 - 31/03/2020
FASE 5. APROVACIÓ DEFINITIVA DEL REGLAMENT DE PARTICIPACIÓ
Si passats els 30 dies per presentar al·legacions no se'n presenten, el reglament queda aprovat definitivament.
En cas d'haver al·legacions, caldrà revisar-les, incorporar-les si s'escau, i es farà l'aprovació definitiva a la propera sessió plenària que correspongui.